A Fiatalok Bulizási szokása

 2011.04.10. 15:51

SZIASZTOK!

 

Én egy 20 éves Középiskolás lány vagyok és szeretnék kérdéseket feltenni a fiatalok Bulizási szokásáról!Ezért akik erre az oldalra tévednek szeretném ha véleményüket,tapasztalatukat megosztanák velem és az érdeklődőkkel! 

Kérdéseim:

  • Hova jársz bulizni a leggyakrabban?
  • Voltál-e olyan helyen bulizni amit megbántál és soha többet nem mész oda?(Ha igen miért és hol volt ez?)
  • Hány éves vagy és hány éves korod óta jársz bulizni?
  • Kivel jársz általában bulizni?

Ezek mellett érdekelne még az is, hogy részese voltál-e már életedben disco balesetben mint például a West Balkánban történt fiatalok tragédiájában?!Esetleg ott voltál-e a West Balkánban mikor ez a tragédia történt!?

  • Mit láttál ha ott voltál a West Balkánban?
  • Mennyien voltak pontosan a West Balkánban?
  • És mi a véleményed a szülői felelősségről?(Ebben a kérdésben arra lennék kíváncsi, hogy mi a véleményed arról hogy a mai fiatalok már 16éves kortól buliznak?)

A bejegyzés trackback címe:

https://bulizasiszokasok.blog.hu/api/trackback/id/tr872814473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jennike92 2011.04.13. 16:52:08

sziaa :)
-Hajógyári sziget, Romkert
Igen, voltam már olyan helyen, ahova soha többet, ez a Morisons volt, elég sokan dícsérik ezt a helyet én majd nem elájultam ott, alig vártam, hogy hazaérjek, tömegnyomor, rossz zene, nem az én korosztályom... nekem nagyon nem tetszett ez a hely.
-19éves vagyok és 16-17 éves korom óta járok bulizni
- a barátaimmal/barátnőimmel járok :)
egyénként tetszenek a képek nagyon :)

Brigitta1990 2011.04.14. 21:50:26

@Jennike92: Köszönöm szépen a válaszokat!:) A Hajógyári szigeten melyik szórakozóhelyre mész be szívesen és hol töltöd el a legtöbb időt?
Örülök hogy tetszenek a képek!:) Várom a válaszod!:)

Jennike92 2011.04.16. 16:50:00

@Brigitta1990: Általában Dokkba megyünk, mert ezt a zenét szeretjük, de néha megyünk Pinkbe is, de ott nem sok időt töltünk.

Brigitta1990 2011.04.18. 16:00:26

Köszönöm hogy válaszoltál és ezzel is segítetted a "munkámat"!:):)

ginanemethy 2011.05.01. 11:03:52

Szia Brigitta. Először is nagyon szép a blogod. Ügyes vagy. Kérdéseidre a válaszom. Én hajógyárira járok a leggyakrabban. Szerintem jó hely, sokan lenézik. Voltam már oylan szórakozóhelyen ahova többé nem megyek, de az azért van , mert már nem olyan a stílusom. 19éves vagyok, és kb 17 éves korom óta járok bulizni, és mindig a barátnőimmel megyek

Brigitta1990 2011.05.01. 11:20:54

@ginanemethy: Köszönöm hogy válaszoltál a feltett kérdéseimre!Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet a blogom. Arra lennék még kíváncsi, hogy 17 évesen bármelyik szórakozóhelyre bemehettél vagy csak néhány helyre?Hova engedtek be 17 évesen és hova nem?Várom a válaszod!

ginanemethy 2011.05.01. 11:23:30

@Brigitta1990:
Huh régen volt már, de ahogy emlékszem beengedtek oda, ahova szerettem volna menni. Zöld pardonba jártam, oda "zöldkártyát" kellett csináltatni, ha nem múltam el 18 és ha volt zöld kártyám beengedtek. Dürer kertbe , meg 15 volt a korhatár kb és oda is mindig beengedtek. Szóval ha elindultam bulizni akkor mindig jól sült el.

Brigitta1990 2011.05.01. 11:26:29

@ginanemethy: Értem!És a szüleid nyugodt szívvel engedtek el bulizni 17 évesen?Nem volt megszabva hogy hányra érj haza?Hallottál-e valamit a West Balkánban történt szörnyű tragédiáról?

ginanemethy 2011.05.01. 11:30:49

Édes anyámmal, élek, és hát eléggé fogott, és megvolt szabva hogy haza kell mennem. De legsűrűbben jöttek értem kocsival.:)
Hallottam persze, szörnyű. Unokatesóm is ott volt, meg az akkori barátom. Elmondásaik szerintem , így hallani nagyon durva lehetett. Szerencsére az akkori barátommal semmi nem történt, meg az unokatesómmal sem.

Brigitta1990 2011.05.01. 11:33:18

@ginanemethy: Nagyon szépen köszönöm, hogy válaszoltál a feltett kérdéseimre!További szép napot!
süti beállítások módosítása