Képek

 2011.03.07. 17:09

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bulizasiszokasok.blog.hu/api/trackback/id/tr172718982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gintonic91 2011.05.02. 16:57:04

Szia Brigi, szerintem nagyon jó lett a blogod és a képek is magukért beszélnek... Nekem nagyon tetszik :) Én is szoktam nagy ritkán járni bulizni, mindig megválogatom, hogy kikkel és hova megyek :). Általában első osztályú emberekkel első osztályú helyen bulizom..De te ezt már tudhatnád..mert elég jól ismersz :P Remélem jó, ha itt válaszolok a kérdésekre... Szerintem felelőtlen dolog a szülők részéről az,hogy fiatalon (18alatt) elengedik a gyerekeiket bulizni. A West Balkán-os tragédiáról az a véleményem, hogy nagy felelőtlenség volt a szervezők részéről, hogy ennyi embert beengedtek... főleg,hogy 18 alattiak is voltak bent. Sajnálom, hogy 3 fiatal lánynak kellett felelőtlen felnőttek miatt meghalnia...
süti beállítások módosítása